- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Formularz Reklamacji Towarów
Reklamacja
- Reklamacje można składać w formie pisemnej, listem tradycyjnym na adres: ul. Browarna 11/13 lok.45, 97-200 Tomaszów Mazowiecki , z dopiskiem „Reklamacja” lub w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@pinacoladabutik.pl
- Reklamacji można dokonać przy wykorzystaniu formularza reklamacji lub towaru dostępnego na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Reklamacje i Zwroty”. Formularz stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi skorzystać. Należy pamiętać jednak, aby zgłoszenie reklamacji bądź zwrotu zawierało:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Browarna 11/13 lok.45 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
UWAGA!
W formularzu lub w wiadomości mailowej należy podać wartość poniesionych kosztów odsyłki wadliwego towaru. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić poniesione koszty zwrotu na nr konta bankowego Klienta podany w formularzu.
Formy płatności

Sposoby dostawy


Bezpieczne zakupy
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności